Re: Kieszen ADAX do ATA66 a stary kontroler i dysk

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 17:18:59 MET

Marcin wrote:

> Pawel Boguszewski <pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> w artykule

> W jakim przypadku zaszłaby taka konieczność ?
> I czy to nie jest "szkodliwe" dla dysku/ kontrolera
> (np. w jakichś specyficznych warunkach nie zadziała) ?

Mozna zamiast tego wywiercic cieniutkim srubowkretem dziurke we wtyczce
kabla IDE DMA66. Jak sie przyjzysz wtczce to zobaczysz, ze nie ma jednej
dziurki. Na nowych dyskach i kontrolerach nie ma tego pinu, ale na
starych sie zdaza. Skoro nie ma go na nowych i nie jest przeodzony przez
kabel to chyba jest zbedny. Czyli mozna go wywalic lub zrobic dziurke.
Na jedno wyjdzie. U mnie dziala z wywiercona dzurka

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski