GeForce2MX pod win2k

Autor: Radoslaw Putek (putti_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 14:33:02 MET

Mam plyte Solteka 75kav-x na Via KT-133A.Karte Graficzna AGPx4 Geforce2MX
Wszystko jest pod win2000.
Mam zainstalowane wszystkie service pack i drivery do plyty glownej. Ale
szwankuje mi chyba Teksturowanie AGP. Niby pod DXDIAG wszystko dziala , ale
ten szescian przy tescie obraca sie zdecydowanie wolniej niz pod win ME(tam
tez mialem problemy ale sobie poradzilem).
Pod testem 3DMARK2001 roznica jest prawie dwukrotna . Zamiast 50
klatek/s(winME) mam 20.
Nie mowcie mi ze to tak jest pod win2000 bo kolega ma z karta TNT2 - i u
niego wszytsko jest oki. Nawet lepiej wypada test pod win2k niz u mnie.
Moze ktos sie z tym spotkal . Bardzo prosze o porade.
Dzieki

Pozdrowienia
Radek Putek
putti_at_polsl.gliwice.pl