Re: ile powinno byc i co jest nie tak?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 13:12:41 MET

Użytkownik Valdman <valdman_at_selin.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ab88d07$1_at_news.vogel.pl...

> majac amd 600_at_900 128ramu abitkt7 asus7100 gforce2mx via service pack
> najnowszy
> jaki powinien byc wynik w 3dmarku 2001
> na detonat 2.71 mam 2300 w standartowych ustawieniach 3dmarka bez zmian
> czyli 1024x768 32bity itd
> jak ustawilem 800x600 i 16 bit wynik byl 3200

ten post dedykowany być powinnien wszystkim zatwardzaiłym zwolennikom
Duronów i innych AMD, który tak bardzo upajają się szybkością swoich
kręconych maszyn !!!

p.s. a tak w ogóle to wierzyć mi się nie chce !!! chyba coś chlopie żle
ustawiłeś !! pewnie wyłączyłeś jakiś internal albo external cache w BIOS czy
coś