Re: Ludzie pomocy !

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 13:01:23 MET

roberto7777_at_poczta.onet.pl wrote:
> Potrzebny mi jest adres strony z ktorej mogę ściągnąć instalką
> openGL (jakby co to wiem że trezba mieć dopałkę <mam GeForce 2 mx
> 32MB >Blagam jeśli wiecie skąd to wziąść to napiszcie.

 Sterowniki dolaczone do karty. Biblioteka OpenGL
jest dostarczona przez producenta karty razem z
nia (przynajmniej tak bylo do tej pory :).

 Instalujesz karte i masz OpenGL z akceleracja.
Chyba, ze karta badziewna ...

 W ostatecznosci w Win jest biblioteka OpenGL ale
nie wspomaga w ogole akceleracji (wszystko
renderowane programowo = wolno). Powinna sie sama
zainstalowac.

 Tak w ogole na opisz o co chodzi blizej. Jakis
program sie sypie przy korzystaniu ?

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl