Re: Jak to jest z tym MSI K7T Turbo?

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 11:20:30 MET

> A co sadzisz o plytach TYAN? Zlozylem kiedys kilka serwerow
> na plytach TOMCAT tej marki i chodza juz non stop dluzszy czas

Nie mówię, że płyty innych producentów są złe. Płyty TYANA też mają dobrą
opinię (zarówno wśród użytkowników, jak i wśród "testerów"). Oprócz
wymienionych przeze mnie firm, uważam, że dobre produkty robią też ECS,
AOPEN, TYAN, GIGABYTE, SOLTEK, MSI, BIOSTAR, SOYO. Jeżeli jakiejś nie
wymieniłem, to sorry. Celowo nie wymieniłem ABITA, gdyż z płytą tej firmy
(zresztą nie tylko z jednym egzemplarzem) mam spore kłopoty.
pozdrawiam
Krzysiek