Chyba juz nie lubie abita...

Autor: hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 09:22:12 MET

Witam!

Parę dni temu pisałem tu o swoich problemach z raidem na płycie abit'a KT7.
Ostatnio przetestowałem wydajność raida na dyskach fujitsu programem
winbench 99. Jaja jak berety... jeśli ktoś nie wierzy, to niech popatrzy na
http://www.dronet.gliwice.pl/hocus/winbench.gif - tam leży screenshot
wykresiku z winbencha.
Na domiar szczęścia płyta ta spaliła mi pod rząd 3 sieciówki trendnet'a
TE100. Pierwsza, która chodziła w tej płycie od pół roku padła mi w sobotę,
w poniedziałek wymienili mi ją na gwarancji, po wsadzeniu do kompa nowej
przekonałem się że jest to co było - windowsy wykrywają nowy sprzęt -
ethernet controller i nie potrafią zainstalować driverów. Trochę zdziwiony
poszedłem raz jeszcze do sklepu, gdzie również się zdziwili, ale po
przetestowaniu, że faktycznie karta nie działa, dali mi trzeci egzemplarz,
sprawdzony na moich oczach. Coś już zresztą podejrzewając, w domciu sam
przetestowałem nową kartę na starym komputerze, gdzie sprawowała się dobrze.
Więc przełożyłem ją do abita... no i mam kartę, która nadaje się już tylko
do kopania w ogródku - po raz trzeci reklamować jej z oczywistych względów
raczej nie będę :-(((. Co ciekawe w slocie, w którym poległy wszystkie
trendnety mam w tej chwili starego geniusa 10 Mbps, któremu o dziwo nic
złego się jak dotąd nie stało. Prawidłowo działają też inne karty.

Pozdrawiam
Paweł