Re: OT: co z tym swistakiem?

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 00:52:15 MET

dzieki nie widzialem tej reklamy, mieszkam w Anglii i wiele z tego co sie
dzieje w Polsce mi umyka......

> No to ja się odwdzięczę:
>
> Raz baca jasnowidz z owieczki korzystał
> Dziwiąc się, że nie beczy, tylko cosik śwista.
> Dopiero na kolegium mu wytłumaczono,
> Że wydupczył świstaka, co był pod ochroną.

ja masz takich wiecej to dawaj na priv..... :-))
jak jestes takimi perelkami zainteresowany, to kiedys powybieram z koncertow
O.Grotowskiego - bedzie pewnie jeszcze z 15 albo wiecej....

Pozdrawiam

--
Mis'