Re: Identyfikacja plyty glownej HELPPPP!!!!!

Autor: fiver (fiver_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 22:01:08 MET

> zero jakichkolwiek napisow, tylko oznaczenia jumper-ow
> "............. co to za kretyni wymyslili , zeby nie muc sie podpisac pod
> plyta ..............." #@!@$@#%^@^#%&*$@^*(!!

Jeśli nie rzeczywiscie jakichkolwiek naklejek na gniazdach, co sugerowal
grupowicz z postu powyzej, a jak zauwazyles, byc powinny, to probuj metoda
najprostsza, tzn. wpisz symbol jakikolwiek kosci w wyszukiwarke ... moze sie
cos uda, producenci zwykli zamieszczac zdjecia plyt na swoich stronach. Mnie
sie tak raz udalo, wiec czego Tobie mialoby sie nie udac. Moze nie jest to
zloty srodek, to co napisalem, ale probuje pomoc, poniewaz wiem po sobie co
to oznacza (taka niemoc). Zycze sukcesow.

Pozdrowienia:

--
     * FIVER * GG25333 *