Re: Czy warto upgrade?

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 21:40:58 MET

"witek" <witek_at_freemail.absa.co.za> wrote in message
> Witam grupowiczow.
> Mam obecnie AMD K6-2 400 czy warto
> zmienic na lepszy procesor , jak tak to co proponujecie do domowego
> uzytku-internet,
> czy lepiej dokupic pamiec .
> Obecnie mam 128 + 64 pamieci ,10 Gb hdd,
> 4Mb ram VGA karte.
> Uwagi i sugestie mile widziane
> Pozdrowiena
> Witek

Osobiscie doradzil bym kupno karty ;> np. geforce256ddr creativa (oem) za
niecale 400pln
z procesorem bym sie wstrzymal biorac pod uwage zastosowanie komputra ;> a z
pamiecia to juz na pewno. Szybszy dysk tez robi dobrze (nie wiem co
obsluguje twoja plyta) ;>
Jesli natomiast masz plyte bez agp i z ultra ata 33 no to bedzie wydatek.

Pawel