Re: Smuga na CREATIVE !

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 21:14:38 MET

Guru KDJ w poscie <997uuj$pns$1_at_kujawiak.man.lodz.pl>,
krzj_at_osemka.p.lodz.pl naskrobal...
> Mógłbyś powiedzieć o jaką siatke chodzi,
> mam ten sam problem w Hyundaiu 15G+ (3 letni ale dosyć dobry),
> w serwisie powiedzieli że "ten typ tak ma"

Nie pamietam juz dokladnie jak to oni napisali w gwarancji, gdyz nie
posiadam juz tego monitora. Sprzedalem go dzien po odebraniu z serwisu :)
Sorki mozliwe ze powalily mi sie terminy. Raczej chodzilo o maske.
Popytaj specjalistow od monitorow. Na pewno chodzilo o regulacje czegos.
Najprawdopodobniej chodzi o maske, choc nie pytaj jak i co, bo nie wiem.
W kazdym razie mialem jasniejszy pasek na monitorze o grubosc 2,5 cm
(najlepiej go widac po podkreceniu jasnosci i na czarnym tle) a po
odbierze byl juz mniej widoczny i to duzo. Dopiero po rozjasnieniu na
maxa bylo go troszke widac.

--