PixelView ,kamera i canal+

Autor: zeus (ultras78_at_poczta.fm)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 21:19:12 MET

mam problem dotyczacy rozkodowywania meczów pilakrskich.(z reszta dalemsobie
rady dzieki borg tv)
mecze moge ogladac tylko na moretv ale bez glosu (wiem ze program nie
posiada zdekodowanego dzwieku)

1. ktory program nadaje sie najlepiej do wspolpracy z more tv?
2. dlaczego nie mozna zdekodowac meczu jak sie zmieni logo w czasie meczu?
3. na dolaczonym oprogramownaiu do tunera (Pixel view play pak)
   nie najlepiej sie oglada tv bo przy całym ekranieobaz tnie.....
  jak zmienic opcje zeby dzilalal chociaz podobnie jak borgtv