Re: SBLive i Dos

Autor: Piotr Zgliczyński (pzglicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 20:15:50 MET

Użytkownik "Jacek Grotnik" <wormboy_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Cos w stylu:
> wyrzucam z autoexec'a
> C:\PROGRA~1\SBLIVE\DOSDRV\SBEINIT.COM
> a to znowu sie tam pojawia? U mnie tak jest.

Dokładnie tak. Ludzie z Creative mają syndrom Windows95 - są mądrzejsi od
użytowników. Dlatego zaimplementowali programik sprawdzający czy ktoś
przypadkiem nie usunął ich drogocennego odwołania z Autoexeca.

> Jak zmodyfikowac rejestr?
> Moze cos z HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Creative Tech\SBE?

Zgadza się, to jest to o co Ci chodzi. Modyfikujesz Regedit'em - wchodzisz w
ten klucz co podałeś, klikasz w wartość 'SBEPath=...' i wybierasz
'modyfikuj'. Zmieniasz np. podkatalog 'SBLive' na 'xxx' i sprawa
załatwiona - Windows nie będzie już wpisywał za Ciebie odwołań do Autoexeca.
Jedyny problem to 'złe polecenie lub nazwa pliku' które teraz będziesz
oglądał przy każdym starcie, ale z biegiem czasu przyzwyczaisz się do tego
:)))

Pozdrawiam,

Piotr