Re: Komp nie widzi dysku

Autor: Pawel P. Baran (dirram_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 19:13:14 MET

> Obawiam się, że ta ostatnia opcja...

Tak, a co mnie najbardziej wq... to fakt, że do tego nowego kompa chłopaki
(w dobrej wierze) wsadzili... Seagate Medalista! Czyli drugi raz bezwiednie
dałem zarobić firmie co mnie w konia robi na maksa... No i żyję w strachu,
że za parę dni/miesięcy/latek okaże się, że znowu sprzęt z niczym - poza
sobą samym - nie jest kompatybilny... Heh...

Paweł