Re: Temperatura pracy Durona 800

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 17:48:49 MET

On Mon, 19 Mar 2001 21:56:57 +0100, "JaVoL" <daniel_j_at_promail.plXXX>
wrote:

>Ludzie a jaki macie problem wyjac proca i odgiac ta diode do gory ???
>U mnie ja odgialem i doslownie docisnalem ja sprocem a potem az ja
>zarysowalo gdy proca zamykalem klamra... !
>I teraz temperatura jest ideallnie wskazywana...

Tyle ze jest to temperatura powietrza pod procesorem lub obudowy
procesora, a nie temperatura _procesora_.
Temperature procesora mozna odczytac tylko w niektorych modelach,
posiadajacych wewnetrzna diode termiczna.

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)