co do durona?

Autor: Pawel Szymanski (ever_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 16:27:35 MET

Witam.
Stoje przed decyzja wyniany plyty glownej (soltek ssie) i sie
zastanawiam. Znajomy poleca mi Asusa (tego z RAID'em), o abitach
slyszalem, ze sa problemy no, a ostatnio sprzedawca w sklepie
wychwalal mi Microstary (ktpro czy jakos tak) 266MHz i w ogole
podobno cud i malina. Moze sie podzielicie swoimi doswiadczeniami
odnosnie ww. plyt (soltek ssie - to moje doswiadczenia. mam 2 kompy z
plytami solteka i w obu plyty sie sypia). Bede wdzieczny.

Ever

--
4ever_at_astercity.net