Re: Wentylatory ORB - Titana...

Autor: piwkok_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Mar 2001 - 15:39:22 MET

> Mam osobiscie chroma i wcasle nie jestem z niego zadowolony moze dlatego ze
> nie posmarowalem go zadna pasta termoprzepuszczalna, ale temp. procka jest
> dosyc duza. Ogolnie rzecz biorac soa to drogie coolery (orby) osobiscie
> doradzal bym Ci kupno jednego z Cooler Masterow jesli myslisz o podkrecaniu
> to tego do athlon'ow 1,2 jest duzo tanszy (ok. 40 pln) a chlodzi tak samo
> albo i lepiej (podobno)
>
> KryceK

tak właściwie to nie zależy mi na orbach, najważniejsze to mieć CICHY
wentylatorek. Teraz mam Spire'a a ten chodzi jak piła elektryczna.
Prawdopodobnie nidługo sie zatrze.
Myślałem o ogniwach Pelt-cośtam, ale jeden gostek mi odradził bo podobo do nich
też należy zapodać wentylatorek, czyli koszty rosną.
...a ja tylko chcę mieć odrobinkę cichszego kompa....