Re: Prosze o opinie o Seagate 40,0GB ATA/100 (U5) (ST340823A)

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 13:33:42 MET

Użytkownik "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net> napisał w wiadomości

>(Bardzo) cichy, niezawodny, dobra cena? Wybór jest oczywisty - Fujitsu!
>A do tego jeszcze stosunkowo wydajne.

Zgadza sie, Fujitsu sa niezle.

>Samsunga nie polecam - mimo, że ostatnie serie dysków są ponoć nieco
lepsze.

Jeszcze bardziej sie zgadza - omijaj z daleka.
A lepsze ? moze dlatego ze krojone ;)
(ponad 3000 dyskow 10 i 20 GB)

>IBM - nie przepadam za tą firmą... Coś niezbyt z żywotnością.

IMHO najlepsze dyski na rynku. Moje dwie ulubione firmy - IBM i Seagate.
IBM jest szybszy i cichszy od Seagate'a. Seagate to zas IMHO dyski nie do
zdarcia :)
Oczywiscie wszystko jest kwestia przypadku...

>PS - jeśli teraz kupowałbym jakiś dysk to byłby to:
>Fujitsu/Quantum/Maxtor - w takiej właśnie kolejności...

A ja bym odradzal Quantuma i Maxtora -jakos nei lubie tych firm, moze
wspomnienia z dawnych czasow (<850MB).

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl