ABIT BE6 i procesor z FSB 133MHz

Autor: dome (mdabrows_at_teta.com.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 13:27:41 MET

Czy ktoś próbował wkładać do płyty ABIT BE6 któreś Pentium III chodzące na
szynie 133 MHz (nie chodzi mi o podkręcanie, lecz o modele, które mają
nominalne FSB=133MHz)?

Płyta pozwala ustawić ręcznie taką częstotliwość, ale wszystkie presety w
BIOSie są wyłącznie do procesorów na 100 MHz-owej szynie.

Chciałbym w przyszłości zmienić procesor bez zmiany płyty, nie wiem czy
teraz mam rzucać się na 100 MHz-owe P III, czy mogę spokojnie poczekać.

--
Marcin "dome" Dąbrowski, Wrocław
email: mdabrows_at_teta.com.pl, ICQ NO 49922888