Re: Iiyama -- ktory?

Autor: Mariusz Lerka (mle_at_id.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 11:35:50 MET

On Mon, 19 Mar 2001 21:49:58 +0100, Radosław Popławski
<radekp_at_alpha.net.pl> wrote:

>A już byłem zdecydowany na A901MT...
>Widzę, że jednak bez naocznego przekonania się monitoru nie wybiorę :)
>
>PS. Zna ktoś miejsce we Wrocławiu, gdzie mogę je zobaczyć (gdzie kupić
>to już wiem)...

wiec moze pochwal sie informacjami, gdzie mozna nabyc Iiyamy... ja
widzialem tylko w Saabnecie... chociaz dawno cennikow nie przegladalem
jesli juz gdzies sa, to przewaznie tylko 17''
w saabnecie S900MT 1688 zl - ale oni maja drogie monitory

Ozzy
mle_at_id.pl
ozzek_at_box43.gnet.pl