Czy taka konfiguracja może sprawiać kłopoty?

Autor: lucas (lblaszak_at_et.put.poznan.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 11:19:31 MET

Cześć wszystkim!

chcę kupić sprzęt o następującej konfiguracji:

płyta Abit VP6 Via 133A (dwuprocesorowa)
proceki na szynie 133
pamięć na szynie 133
karta grafiki Elsa Gladiac MX A32n

do tego chcę dołożyć paruletnią kartę Sound Blaster AWE 64 na PCI

Czy ta konfiguracja może sprawiać jakieś kłopoty?
Moje pytanie kieruję na listę, ponieważ doszły mnie słuchy, że mogę mieć z
tym
kłopoty ze względu na chipset Via Apollo Pro 133A (694x).

Czy może moglby mi ktoś zasugerować inną płytę 2 procesorową?

Z góry dziekuję za pomoc.