Problem z CD-RW w Mitsumi CR-4802TE

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 10:32:46 MET

Witam,

Mam nagrywarke CD-R/RW firmy Mitsumi CR-4802TE (firmware 2.1d).
Plytki CD_R sa wypalane bez najmniejszego problemu, jednakze
ostatnio naszla mnie ochota na sprawdzenie nagrywania plytek CD-RW.
Zakupilem dwie plytki firmy Verbatim i zadna z nich nie jest "chwytana"
przez moja nagrywarke. Sprawdzalem to przy pomocy programow Nero oraz CloneCD
i kazdy z tych programow wskazuje, ze nie mam plytki w napedzie.

Czy ktos z uzytkownikow w/w nagrywarki moze mi polecic takie plytki CD-RW,
z ktorymi nie ma problemu?

Z gory wielkie dzieki,

Pozdrawiam,
Jacek