DOS nie widzi dysku SCSI?

Autor: Lukasz Jakubowski (lukaszj_at_s3group.com.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 08:49:43 MET

Hej!

Mam problem. Mam dwa dyski SCSI (ID 0 startowy i ID 3), CD-ROM SCSI (ID
5) i dysk IDE. Gdy laduje DOS z dyskietki, SCSI startowy jest
niewidoczny. Narzedzia typu fdisk, gdisk wieszaja sie lub nie chca
uruchamiac. Gdy laduje dodatkowo sterownik SCSI dla HD (mimo ze BIOS na
kontrolerze oczywiscie jest), pisze on, ze nie moze znalezc poprawnej
partycji na tym dysku. Ale gdy wyjme drugi SCSI, ID3, wszystko jest OK,
pojawia sie ID 0.
Czy ktos wie o co moze w tym wszystkim chodzic? Kontroler Tekram 390F.

TIA

Lukasz