Re: Problem z plikiem wymiany Win386.swp

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 02:31:28 MET

> po uruchomieniu Windowsa a nastepnie roznych programow(98PL) plik ten
> rozrasta sie coraz bardziej az zabiera cale wolne miejsce na dysku ,
poczym
> programy przestaja sie uruchamiac .

Czyli prawidłowo działający plik wymiany.

> Kiedy zaznaczam aby ten plik mial staly
> rozmiar to i tak nic nie daje po prostu zapelnia sie szybko i efekt jest
ten
> sam.

Czyli, że żle ustawiasz stałego swapa.
Jak ustawisz aby miał stałą wielkość to taką będzie miał obojętnie co
uruchomisz.
W Panelu sterowania / system / wydajność / pamięc wirutualna
ustaw "pozwól mi określić parametry pamięci wirtualnej" po czym ustaw
partycje
na ktorej ma być stworzony swap a w ustawianiu rozmiaru wpisz w minimum
powiedzmy 127MB a w maksimum 128MB.

> Tak jak by ten plik sie wyproznial -ze sie tak wyraze :)- kiedy zamyka
> sie programy.

To normalne.

--
Pozdrawia