Re: Cd kabelek

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_wp-sa.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 00:04:41 MET

prawde mowiac nie cwiczylem nullmodema pod Windows 9x takim kablem bawilem
sie pare ladnych lat temu pod DOS uzywajac programu masterlink i grajac w
DOOM'a ;))
jezeli chodzi o schemat polaczen.. to jest on zywcem sciagniety z pdf
HWBook'a (mozesz to jeszcze raz zweryfikowac klikajac na ponizsze url, moze
sie faktycznie machnalem):

http://fizyka.amu.edu.pl/hwb/ca_Nullmodem9to9.html
http://fizyka.amu.edu.pl/hwb/ad_Nullmodem.html

Jak nie bedzie dzialac to zapraszam na priv podyskutujemy.. tez to chetnie
pocwicze (sztuk_at_vobis.pl)

Pozdrawiam

Michal Sztuk
sztuk_at_vobis.pl