Re: Czy Seagate barracuda II sie grzeje ???

Autor: Darek i Bożena (capsell_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 23:01:00 MET

> on jest taki jest bardzo goracy !!!! - jezeli chcesz go kupic to kup
> chlodzenie
> jezeli chodzi o Baracuda III to jest ona glosna bo 7200 obr ;-(
> w sumie sadze ze najlepiej kupic U5 ale jeszcze go nie widzialem na oczy

Baracuda II TEZ ma 7200obr tyle ze ATA66, a III to ATA100
Wczesniej mialem Samsunga ATA33, teraz mam wlasnie Baracude II i jest ona
znacznie glosniejsza od niego. Troche denerwowalo mnie na poczatku
chrobotanie przy zapisie/odczycie ale sie przyzwyczailem.
Powiedzialbym ze Baracuda jest raczej ciepla, a nie goraca.

Darek