Internet ninczen

Autor: alacak (alacak_at_obywatel.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 22:21:07 MET

AvE!
Znajomy ma problem-jak opisal przez telefon od kilku dni nie moze zaladowac
zadnej strony ani sciagnac poczty. Modemy sie dogaduja, nastepuje polaczenie
i kicha. Uzywa IE5.5PL, sprawdzal tez Opera. Modem Diablo, chipset VIA.
Ja mu radze reinstalke :) Reinstalka dobra na wszystko :)
Ja tak kiedys mialem gdy uzywalem W3cache i serwer padl, ale on nie uzywa.
Chyba kiedys ktos cos na ten temat pisal, ale nie pamietam ...
Pomozecie?
Pozdrawiam
alacak