Re: modem i głosnosc

Autor: Przemysław Dmochowski (bazic_at_go2.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 21:09:11 MET

Czasami takie coś nie pomaga i wtedy trzeba kliknąć:

mój komputer/panel sterowania/modemy/właściwości/połączenie/zaawansowane

pojawi się menu gdzie możesz wpisać w "dodatkowe ustawienia":
ATL0 - co oznacza, że dźwięk będzie wyłączony
ATL1 - dzwięk cichy (na niektórych modemach już to jest bardzo
głośnw)
ATL2 - głośniejszy...
ATL3 - max głośność.

Jeżeli już masz tam coś wpisane, to musisz tylko dodać L0 ... L3 na końcu
(zależnie co Ci będzie pasowało)

Jest to tzw. initstring dla modemu.

Opis takiego czegoś można znaleźć na stronie firmowej zoltrixa (a 90%
initstringów pasuje do każdego innego modemu)

pozdrawiam
Przemok

Użytkownik plitkin <plitkin_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9950vv$j8j$1_at_news.tpi.pl...