Re: Problem z podawana iloscia wolnego miejsca na HDD

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 17:57:56 MET

> Od kilku dni moj dysk zaczyna fiksowac. Objawia sie to tym ze podawane
> ciagle rozne wielkosci miejsca wolnego na dysku C: , powinno byc ok 1,5 GB
> kiedy sprawdzam (wlasciwosci) to wielkosc ta skacze a nieraz spada nawet
do
> zera i niektore programy przestaja dzialac , (mam Win98PL) probowalem juz
> ustawiac stala wielkosc pamieci wirtualnej (na 150MB min i max) ale to
nic
> nie dalo, moze to jakis wirus ale tez sprawdzalem i nic.

Pewnie masz błęda w obszarze rozuchowym dysku.
Uruchom Scandiska albo NortonDiskDoktora i napraw to.
Jeśli błędy te powstają tylko przy nieodpowiednim zamknięciu systemu
to nic w tym poważnego nie ma. Jeśli jednak obszar rozuchowy zapycha się
błędami bez powodu to może oznaczać, że żywotność Twojego HDD dobiega
końca.

ps.
Plik wymiany W98 najlepiej daj sobie na partycji innej (małej i pustej) niż
C.
To zmniejszy fragmętacje plików windowsa.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\