Re: Teac 8/8/32 czy 12/10/32

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 17:21:35 MET

> Użytkownik "Artur L. Jarczyk" <alj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> zepsuje
> na

> Ale ta kasa. Wydaje mi się, że jest to sprzęd na tyle dobry, by sprawdził
> się w domu

Ale 12x = 1,8MB/s a do tego to trzeba mieć trzochę szybki sprzęcik, a może mi się wydaje. Kupiłbym 8x i jakiś szybki
hdd! Wtedy to już się nie będziesz musiał martwić o zwalenie płyty.

Pozdrawiam, Lipa
 GSM: 502 595 733
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"