Re: Przystawka do skanowania slajdów?

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_wp-sa.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 17:03:08 MET

a w oprogramowaniu do skanera masz mozliwosc wyboru rodzaju skanowanego
materialu (transparentny positiv i negativ)? Skoro nie masz w skanerze
zlacza do lampy i twoje oprogramowanie nie przewiduje definiowania rodzaju
skanowanego materialu (dokumentu) to najprawdopodobniej nic nie wywalczysz..
A lampa? to poprostu lampa podswietla (przeswietla) skanowany obiekt..
mozesz pokombinowac.. sam tylko taka lampa wymaga specjalnego zasilania.. bo
to swietlowka (musialbys skonstruowac jakis przetwornik) w ogole nie wiem
czy to jest gra warta swieczki w twoim prypadku. W razie czego napisz na
priva to pogadamy na ten temat.

Pozdrawiam

Michal Sztuk
sztuk_at_vobis.pl

Użytkownik "krokiet" <krokiet_at_jasna.tarnow.pl> napisał w wiadomości
> Tylko, że ja nie wiem nawet jak działają takie "lampy" i jak są połączone
ze
> skanerem? Czy wogóle by się dało ją podłączyć? Nie zauważyłem na moim
> skanerze jakichś dodatkowych złącz? (zasilanie i dwa porty równoległe)
> pozdrawiam
> Krokiet
>
> Użytkownik Michal Sztuk <sztuk_at_wp-sa.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:993fme$q9h$1_at_news.tpi.pl...
> lampy..
> same

LG