Duron 800 i soltek sl-kav

Autor: GaRfIeLd (garfield77_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 14:25:41 MET

Przy podkręcaniu procka poprzez zmianę magistrali opcją w biosie RED STORN
albo ręczne do 113 Mhz w teście 3d mark 2000 zawiesza mi peceta. Chyba jest
spowodowane zwiększeniem prędkości magistrali AGP i moja karta tego nie
wytrzymuje. Moja karta to MSI-StarForce 816/817/818 (Nvidia GeForce2 MX).
Słyszałem że da się
podkręcić procka poprzez zwiększenie mnożnika,
ale u mnie to nic nie daje bo zwiększyłem do x8,5
gdy paliła się dioda koło dipów regulujących mnożnik a prędkość procka
została taka sama.
Może trzeba jeszcze coś ustawić ?
Pomóżcie !!!
PS Czy moja karta jest dobra, może konkurować z konkurencyjnymi kartami
Prolinka ?
Czy da się podkręcić tą kartę ? W opcjach ekranu memory clock jest ustawiony
na 166Mhz (maksymalnie można ustawić na 240 mhz) ,a core clock na 175Mhz
(maksymalnie 250 mhz) na karcie mam tylko radiator.

GaRfIeLd