Re: DVD

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 13:44:55 MET

Użytkownik "Michal Sztuk" <sztuk_at_wp-sa.pl> napisał w wiadomości
> toshiba jest niezla.., niezle sa napedy NEC. Niektore modele Samsunga tez
sa
> calkiem calkiem i przede wszystkim sa tanie.

bitte odpisuj pod cytowana wiadomoscia.....
co do Toshiby - kupilem x16 i jestem hmm.. srednio zadowolony. Tzn. jako
CD-ROM buczy tak, ze glowa boli (x48) a jako DVD to ronie bywa. Do tej pory
obejrzalem 5 filow i chodzila cicho (na jednym "Pan Tadeusz" buczy
strasznie). Nie wiem czy to wina odtwarzacza czy tez softu do odtwarzania
(Power DVD 2.55), ale zauwazylem, ze gdy bawie sie z przeskalowaniem obrazu
to wiesza sie... czasem i 5 razy w ciagu filmu.

--
Pozdrawiam,
L e s z e k