Re: nieznany modem

Autor: toudikk (toudikk_at_go2.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 12:34:25 MET

tia tylko ze on twierdzi ze zainstalowal sterowniki dostarczone do modemu.
Dlatego podejrzewam ze to moze byc raczej sprawa linii np pcm niz wina
sterownikow

A jak jest rozpoznawany w menadrzeze urzadzen ?

--
toudikk
Nie miala baba klopotu kupila sobie komputer
     |     2toudik2_at_polbox.com      (o  o)
Użytkownik Marcin Z <eaux_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:990rst$qnn$1_at_news.internetia.pl...