Re: Driverwy Win2000 w WinME

Autor: Robson (robson_wr_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 11:24:29 MET

Sposób na "właściwe" zainstalowanie sterowników do TVPhone w WinME itp.:
DOTYCZY TYLKO TYCH, KTÓRZY MAJĄ ZAINSTALOWANE STARE DRIVER-y

Jeżeli już próbowałeś zainstalować nowe drivery i poszło nie tak, to zrób
tak:
usuń pliki: Conexantbttuner, Conexantbtxbar, ConexantBt878 z katalogu
C:\WINDOWS\INF\OTHER
zrestartuj system i postępuj zgodnie z punktami 1-9

Jeżeli nie instalowałeś jeszcze nowych driver-ów to postępuj zgodnie z
punktami 1-9.

1. Odnajdź sterownik od audio i na jego miejsce zainstaluj nowe sterowniki
WDM
2. Zrestartuj system, ale przy następnym uruchomieniu wybierz F8 i uruchom
go w trybie awaryjnym
3. Zainstaluj sterowniki video WDM (przy próbie zainstalowania w normalnym
trybie uruchomieniowym Widows się sypie)
4. Zrestartuj system (Windows poda że "Miernik energii" nie odpowiada -
wybierz: zakończ zadanie
5. Przy kolejnym uruchomieniu "normalnym" system znajdzie dwa urządzenia,
których nie jest w stanie rozpoznać (nie podawaj mu właściwej ścieżki do
nowych driver-ów tylko daj zakończ, tak aby było ono jako nieznane
urządzenie
6. System poda, że nie może odnaleźć pliku systemowego, zamknij to okno
7. Wejdź we właściwości systemu i w sekcji "kontrolery dźwięku..." znajdź
nie rozpoznane urządzenie może podać jego nazwę jako "server proxy" i
zainstaluj mu sterowniki winows
8. Następnie wybierz pierwsze urządzenie z sekcji nierozpoznane urządzenia i
zainstaluj sterowniki Aver, następnie wybierz drugie nierozpoznane
urządzenie i zrób to samo - sterowniki Aver
9. Zrestartuj system

Zajęło mi około 4 godziny przetestowanie wszystkich sposobów instalacji i
tylko przynosi pozytywne rezultaty.

I już po problemie, nowe sterowniki i player od AverMedia działają lepiej od
tych do Win98, Player jest w końcu "pełnowartościowy" i działa OK w trybie
OVERLAY i PRIMARY z czym miałem zawsze problem. Istnieje możliwość nadania
nazwy programom TV i RADIO-wym. Nagrywanie jest już bez problemu, jakość
obrazu i dźwięku jest o niebo lepsza.
Więc warto zainstalować nowe stery, choć tyle problemu przysparzają.

Sterowniki WDM są kompatybilne z WinMe i Win2k

W przypadku problemów - pytajcie.
Powodzenia i pozdrawiam Robson.