Re: Smuga na CREATIVE !

Autor: demoman_at_idea.net.pl
Data: Mon 19 Mar 2001 - 10:59:08 MET

Trudno powiedzieć ...

Jak wygląda ta smuga i jaki masz zasialcz ?

Wiadomo jest nie od dawna że do geforce1 jest potrzebny dobrej klasy zasilacz ..

Ja miałem też problemy z geforce1DDR i pomogła wymiana zasialcza (teraz mam
Enlighta 230W)

Dzieki pomocy "Krisa" dowiedziałem się że Geforce1 potzrebuje min. 12A przy
3.3V.
Mój poprzedni zasialcz typu noname miał tylko 10A przy 3.3V i 19A przy 5V.

Natomiast obecny Enlight 230W (moc o 5W mniejsza niż w tym noname) ma przy 3.3V-
14A a przy 5V 24A.

U Ciebie może byc to wina kiepskiego zasialcza.

U mnie miałem innego rodzaju problemy wynikające raczej z problemów
energetycznych (samoisten resety systemu , brak stabilności przy AGPx4)

Teraz tego nie mam (chyba bo mam dopiero od 2 dni nowy zasialcz) ale narazie
wszystko jest ok.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///