Re: Przystawka do skanowania slajdów?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 19 Mar 2001 - 09:35:28 MET

> Witam
>
> Czy istnieje uniwersalna przystawka do skanowania slaidów? Mam skaner LG i
> chciał bym zeskanować troche starych slaidów. Czy musze wymienić skaner?
>
> KROKIET

lepiej podejdz do kolesia nich ci to zeskanuje - taka przystawka to totalnie
zbędny bajer o słabej jakości. jeśli nie masz kolesia to może u fotografa uda
ci się to zronbić - tam będoą mieli już niezłu sprzęt, a cena jaką zapłacisz
bedzie niższa niż kupienie jakieś tam przystawki. Pozatym zaoszczędzisz cas i
pieniądze.
Zdecydownie odradzam kupno - poszukaj innego rozwiązania.
Jeśli uprzesz się i bedziesz koniecznie kupował to rozważ kupno nowego skanera
bo tu bedziesz musiał niewiele dołożyć.

adadur