Re: MSI vs ABIT

Autor: demoman_at_idea.net.pl
Data: Mon 19 Mar 2001 - 08:28:01 MET

Witam !

Polecam Microstara K7pro2A .

Sam posiadam płytę Microstara K7Pro2 i Durona 600_at_800Mhz (max. granica procka
to 950Mhz , ale mi 800Mhz wystarcza).

Płyta według (i tutaj dokąłdnie nie pamiętam ... Ananda lub SharkyExtreme)
uznana została za najbardziej stabilną płytę główną pod Durona/Thunderbirda.

Na temat Abita mam niezbyt dobre zdanie. Mój koleś ma płytą pod Durona z RAidem
i bardzo długo się męczył z ta płytą (zwisy , problemy ze startem kompa i
jeszcze parę problemów). Pozatym czytając grupy dyskusyjne zauważyłem lawinę
listów z problemami na temat tych płyt.

Pozatym Abit jest droższy od MSI :-)

Ale oczywiście wybór nalezy do Ciebie :-)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///