Niech mi ktos pomoze bo....

Autor: Siuto (siuto_at_polbox.com)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 08:14:49 MET

Problem:
Zainstalowalem Win98 i reszte dupereli i nie moge jednoczesnie ogladac
filmikow w AVI z muzyka (niebieski ekran i bardzo rozne komunikaty: to
Kernel to ze pamiec XMS) no i giery nie chodza. Konfliktow nie ma zadnych.
Jak wylacze muzyke w systemie to filmiki chodza. Nie wiem czy w BIOSIE
mieszac czy gdzie?
Zestaw Voodoo2, ATI Rage II C AGP, Aztech i te urzadzenia gdzies sie gryza
chyba? stery wgrane raczej nowiutkie a moze trzeba starsze? Format byl juz 2
razy i objaw ten sam. juz szlak mnie trafia pomocy!!
Wszelkie sugestie mile widziane.

--
Pozdrawiam
Siuto