Re: AGP=89 Mhz i karty kraficzne

Autor: Marcin Pasternak (marcin_at_127.0.0.1)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 23:50:22 MET

The matrix has //Tomek//:

> Zgodnie z pewną znaną teorią :)))

[ciach]
> wytrzymają ale nie wszystkie !!! - są wyjątki !!!
> - TNT, TNT2 (koniecznie wyłączyć SideBand)

Riva TNT "jedynka", noname - nie wytrzymała. Tzn. przy próbie wykorzystania
jakichkolwiek bardziej zaawansowanych funkcji (czyt.: odpalenia Quake)
- zwis.

> NIE !!!!! wytrzymają:
> - Matroxy

Wręcz przeciwnie: udało mi się pożyczyć G400 i jak dotąd działa świetnie.
Tak w ogóle, to dziękuję wszystkim grupowiczom za odpowiedzi i porady.

Marcin