Re: Skasowałem zawartość krążka CDR ?

Autor: Don Pedro (donpedro_at_yoyo.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 23:42:04 MET

Użytkownik plitkin <plitkin_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:993a93$7s3$1_at_news.tpi.pl...
> A moze nagrales te plyte jako "multisession" i poprostu otworzylej
ostatnia
> sesje??? Bo jak nie, to ciekawe! Zaraz zabieram sie za testy. No chyba ze
> poprostu podczas "kasowania" laser uszkodzil ci dane, i teraz poprostu nie
> mozesz ich odczytac.
> No i drugi pomysl: raz kiedys czytalem na GD, ze koles kupil sobie tanie
> plytki CD-R, a okazalo sie ze bylo to CD-RW.

Pedro wita.
Ze dwa miesiące temu kupiłem na giełdzie w Krakowie CD-RW Platinum.
Wszystko było piękne dopóki nie zerwałem folii i nie zobaczyłem,że na płycie
jak byk jest napisane CD-R. Płytki są oczywiście CD-RW, ale w końcu mogą sie
pomieszać, nie zawsze patrzy się na spód płyty.