Re: Teac-540E i problem z UDMA

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 23:12:59 MET

Ja wiem, ze to nie jest wina TEACa, lecz plyty na VIA (tez mam taki zestaw).
U siebie zaobserwowalem nastepujace zjawiska:
1. DMA dziala TYLKO w przypadku wlaczenia tego trybu na wszystkich napedach
IDE (czyli HDD, CD-ROM (teac 540e) i nagrywarce (plextor 1210A). Przy
wylaczeniu DMA dla dowolnego napedu (np plexa czy HDD) w CD-ROMie tez juz
nie dziala (mimo, ze jest wlaczony).
2. DMA dziala (u mnie) tylko przy instalacji VIA 4 in 1 ver. 4.33. Z zadna
inna (ani starsza ani mlodsza) nie dziala. Ten tool do wlaczania/wylaczania
DMA jest w VIA 4 in 1 w ostatnich wersjach.
3. No i dodam, ze mam WIN 98 SE.