Re: Upgrade BIOS-a 4.51

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 22:51:35 MET

> Witam ponownie wszystkich grupowiczów!
> W poprzedniej prośbie o adres strony z aktualizacją BIOSa nie było
istotnych
> danych. Teraz podaję wszystko co wiem:
> 1.płyta BX98-3D v1.03 (981029) producent ZIDA TOMATO, chipset 2A6LF
> 2. BIOS datowany 10/27/98-691-586B-8661-2A6LFZ1AC-00 AWARD Modular v
4.51G
> Próby na stronie TOMATO bez rezultatu. Jeżeli ktoś może podpowiedzieć
gdzie
> jeszcze szukać to prosze o info.

Witam.
Bios możesz ściągnąć z http://www.mushkin.com.pl/zip/bx3d105e.exe
Jest to wersja 1.05 ze stycznia '99.
Ten plik .exe to archiwum samorozpakowujące. Należy je skopiować
na dyskietkę i uruchomić. Wtedy zostaną wypakowane na dyskietkę
pliki Awdflash.exe, Bx3d105e.bin oraz Readme.txt. Producent
zaleca aby przed zmianą biosu wyłączyć wewnętrzną i zewnętrzną
pamięć cache. Można to wyłączyć w menu biosa. Potem uruchom
komputer z dyskietki startowej i wpisz
AWDFLASH BX3D105E.BIN .
Po zakończeniu operacji wyłącz i po chwili włącz komputer.
Można też chyba wcisnąć RESET.
Pamiętaj aby nie przerywać pracy komputera podczas programowania
biosu!
Przeczytaj też ten plik readme.txt
Powodzenia

Wonder