Re: Niby glupie ale istotne

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 21:53:13 MET

Użytkownik "Sharak" <Sharak_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Moze ktos moglby mi poradzic czy HDD moze pracowac
> "do gory nogami" tj. elektronika do gory
> Stary dysk, ma z 5 cm grubosci i nie miesci sie pod FDD
> Czy lepiej postawic go na dnie obudowy
hejka
wydaje mi sie ze jesli masz taka mozliwosc to lepiej jest jednak polozyc na
dnie ale
nawet zamontowanie "do gory nogami" nie powino mu nic zrobic
u znajomego jeden dysk wisi od dwoch lat w polowie poza obudowa nie
przykrecony do niczego (wisi na tasmie i zasilaniu)
i przekrzywiony rogiem w dol
oczywiscie nie wisi idelanie pionowo (tak byloby za prosto) bo zachaczyl
sie o zasilacz wiec jest jeszce pochylony do przodu
ogolnie wyglada to dosc groteskowo :)))
ale juz nigdy ine bede sie z tym kumple zakladal co do zywotnosci jego
elementow komputerowych (wrozylem temu dyskowi co najwyzej 3 miechy)
pozdrowka JFK