Re: hp 640 czy epson 580?

Autor: Krionix (krionix_at__no_spam_!_poland.com)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 21:08:43 MET

>HP 640 drukuje zaś dość
> parszywie (tekst przyzwoicie, grafikę prezentacyjną przyzwoicie,
> grafikę foto fatalnie), ale łatwo można go napełniać i w razie
> uszkodzenia głowicy wymienia się tylko nabój.

panie Radoslawie :) parszywie bo to nie do grafiki foto drukarka a wszyscy
sie tego czepiaja, zreszta po co komu zdjecia z drukarki (nawet tej drogiej)
jesli kosztuje to mase kasy...
(jak komus potrzebne preview dla DTP itp to NIE kupi hp640C i juz)

ja ja polecam text jest bdb (jak z ksiazki prawie) a zdjec nie drukuje i nie
bede nigdy drukowal wiec dla takich zastosowan (text + kolor text :) jest
wporzasiu.

Do zdjec sa HP 9XX lub arcy drogie modele espona itp.