Wycena komputera firmy DELL

Autor: Tawrosz Piaskowy (gekon_at_poland.com)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 19:37:36 MET

Czesc !!!
Mam problem z wycenieniem komputerka marki DELL.

Jest to DELL Dimension L550r.
Procesor pentium III 550 MHz
Plyta glowna z chipsetem 810e - posiada diody informujace o konfliktach
Karta graficzna - na plycie glownej
Karta muzyczna - SoundBlaster AWE 64 PCI
Karta sieciowa - 3Com 3C905C TXM (10/100Mb - Wake On Lan, BootROM)
Pamiec - 128MB
Dysk twardy - 10,2 GB (MAXTOR)
CD-ROM - 40X
Stacja dyskow - 1,44MB
Glosniczki ze wzmacniaczem
Obudowa - mala mini tower, bardzo porzadnie wykonana i cicha - otwiera sie
poprzez przesuniecie jednego suwaka - mozna ja zamknac np. na klodke
Oprogramowanie - Windows 98 SE (wersja US - dodawana do komputerow DELL,
jeszcze zafoliowana)

Jezeli ktos wiedzialby jak wycenic taki firmowy komputerek to prosze o pomoc
i dziekuje za informacje.

pozdrawiam TP

e-mail: gero_at_box43.pl