Re: Niby glupie ale istotne

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 19:23:43 MET

> Jeśli pracował długo w normalnej pozycji, to teraz go nie obracaj.
> Może nie wytrzymać. Natomiast gdyby był to nowy dysk, to mógłby tak
> pracować (ale też przez całe życie w tej pozycji najlepiej).

Cześć.
Przypuszczalnie było by to życie niezbyt długie ;).
Absolutnie nie zaleca się montować dysków "do góry kołami".
Ewentualnie, ostatecznie może być zamontowany "na boku".
Takie są zalecenia producentów wszystkich dysków.
Osobiście nie sprawdzałem jak dysk pracuje w takiej
"odwrotnej" pozycji, ale chyba lepiej nie ryzykować.
Choć z drugiej strony, dyski są coraz tańsze i lepsze,
i pewnie za rok będziesz musiał kupić większy i szybszy
dysk ;).

Pozdrowienia
Wonder