dane techniczne HDD

Autor: atw2001_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 Mar 2001 - 19:25:26 MET

Mam takie pytanko ,posiadam plyte Asus P2b i ide chcialbym kupic dysk
Czy warto kupowac dysk ATA 100 ??,pytam bo moja plyta oblsuguje chyba ATA 66 ,a
nawet jkaby to czy jest znaczna roznica w predkosci ATA 66 w stosunku do 100??

2. Predkosc 5400 i 7200 ,czy czuc roznice w predkosci dczytu danych ??
3. Co to jest 2 MB cache przy zonaczeniach dysku.Co to daje ?
4. Czy ktos z Was sie orientuje ,ktore dyski IBM sa pewne ? Ostatnio sporo
ludzi narzeka i niechcialbym sie natknac na wadliwa serie .
5. Czym sie rozni barracuda I od II ,a II od III ??

Pozdrawiam