Re: SBLive i Dos

Autor: Piotr Zgliczyński (pzglicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 18:15:53 MET

Użytkownik "Zico" <zico10_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy SBLive będzie działąć pod czystym Dosem bez Windows?
> Jezeli tak, to jak zainstalować tą kartę?
> Są jakieś drivery przeznaczone do czystego Dosa?

Będzie, ale o ile zaważyłem, w najnowszym LiveWare 3.0 chyba nie ma juz
driverów do DOS. Są natomiast w 2.0 (przynajmniej tym które mam na płytce) i
po zainstalowaniu tychże będziesz miał kartę widoczną w czystym DOS. Jedyna
wada to instalowanie plików DOS-owych również i w Windows, ale odpowiednia
modyfikacja w Rejestrze załatwia sprawę.