abit be6 II rev2.0 - dziwny problem...

Autor: Lewandek (lewandek_at_iris.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 17:41:43 MET

No wlasnie mam BE 6 II rev 2.0 i dosc dziwny problem z dyskami. Do
kontrolera ATA 100 mam podpiety dysk 17 GB i z nim nie mam w ogole
problemow.
Oprocz tego mam podpiete do pierwszego kontrolera DVD i nagrywarke - nie ma
problemow.
Schody zaczynaja sie jak podlaczam do drugiego kontrolera "secondary ide"
dyski:
- seagate 1,7 gb - bez problemow
- wdc 2,1 gb - bez problemow
natomiast
- wdc 3,2 gb zwis po znalezieniu 17 przez ATA 100 - dziala tylko reset
- fujitsu 1,6 gb - to samo...

A co najciekawsze problem z wdc 3,2 zaczal sie dopiero po zdjeciu partycji
fdiskiem i zalozeniu nowych...
O co chodzi??? Po wylaczeniu w biosie ata 100 wszystko chodzi pieknie...

prosze bardzo o kopie na priv, bo na uczelni mam tylko dostep terminalem...
lewandek_at_iris.pl