Problem z kolejnoscia dyskow twardych

Autor: Tomasz Ronda (rondzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 13:10:44 MET

Witam.

Mam maly problem. Mam twardziela systemowego podzielonego na dwie partycje,
ktore dzialaly jako dyski C i D. Wrzucilem do kieszeni drugiego twardziela,
malego bo 320 MB. W biosie byl ustawiony na secondary master i on ladnie
funkcjonowal jako dysk E. Gdy zmienilem do na wiekszy dysk (3 GB) ktory
takze jest ustawiony jako secondary master, to on funkcjonuje jako naped D a
druga partycja jako E. Od czego jest to uzaleznione i jak to zmienic? Czy
moze w jakas opcja FDISK`a?

Mam nadzieje ze za bardzo nie zagmatwalem sprawy.
Z gory dzieki za odpowiedz.

--
Tomasz "Ron Dzik" Ronda
rondzik_at_poczta.onet.pl